Ceny poštovného a dopravného jsou stanoveny paušálem,včetně balného.
| | |
a | ||
PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha balíku větší jak 2 kg do 10kg. | 150,-- Kč | |
PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) bez dobírky(platba předem na učet: NE ATYP ZA 360 kč,DÉLKA VĚTŠÍ JAK 2,0METRY) KČ 670100-2207336299/6210) | 120,-- Kč | |
PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha balíku do 2 kg | 120,-- Kč | |
PPL.cz/DHL.cz atypická zásilka delší jak 2m,nebo váha nad 20kg | 360,--kč | |
Česká pošta-cenný balík do 5 kg ,paušalní cena poštovného a balného. | 120,-- Kč | |
Česká pošta-cenný balík do 5 kg ,paušální cena poštovného při platbě předem na učet 670100-2207336299/6210 cena 85,-kč | 85,-- Kč | |
Těžší balíky nebo specialní přání dle tarifů kurýra PPL.cz | ||
Těžší balíčky nebo spec. přání - Dle tarifů České pošty | Dle tarifů české pošty | |
Neskladná zásilka + cena balíku | 80,-kč |
Pokud cena převýší 4500,- Kč je DOPRAVA ZDARMA - JEN V ČR
Výjimka je vyhrazena pouze u velmi objemných zásilek.
Zboží Vám doručíme smluvním přepravcem na Vámi uvedenou adresu. Pro bezproblémové doručení je nutné uvést:
V případě, že vás náš smluvní doprace nezastihne,budte v klidu on si vás určitě najde.
Nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím nelze podle zákona č.367/2000 sb.považovat za platné odstoupení od kupní smlouvy.Nepřevzaté zasilky ukladáme po předchozí výzvě k odběru zboží v našem skladu.Zákazníkovi učtujeme za každý uskladněný kus(např.garnýž,záclona,povlečení,polštář a jiné zboží)skladné ve výši 10,-kč/za každý kalendářní den.Zákazník má možnost toto zboží si dodatečně vyzvednout v průběhu 6 měsíců od zaslání výzvy k odběru zboží.Prodávajicí má právo požadovat uhradu veškerých nákladů spojených s administrací a uskladněním uložené zásilky.Veškeré spory jsou řešeny soudní cestou v souladu s právními předpisy ČR.
Objednávka zboží přímo z www.dakos.cz
Při objednání zboží přímo z našeho internet. obchodu zadejte váš email administrace eshopu vaši objednávku zaregistruje a přepošle vám kopii vaši objednávky.Nejpozději do pěti pracovních dní se vám ozveme emailem případně na telefon,který uvedete v kontaktu na vás. Dále vás vyrozumíme kdy bude vaše objednávka zabalena a odeslána a jaké je číslo balíku,které si můžete dohledat na internetu (platí pro PPL)dodání následující den od podaní.
Záclony šité na míru dodáme jen při zaplacení platby předem / riziko nepřevzetí zásilky,zboží by bylo ušité ale v podstatě neprodejné /.
U objednávek,kde je cena zboží nižší než poštovné vyžadujeme platbu předem(možné riziko nepřevzetí objednaného zboží a dohadovaní o uhrazení poštovného.)
U objednávek kde je zákazníkem daná platba předem,balík odešleme až po jeho celém zaplacení.
V případě objednávky zboží mailem prosím vždy uvádějte následující údaje:
Objednávky můžete zaslat takto:
Platba převodem na náš účet | Zdarma |
Dobírka České pošty | + 30,-- |
|
Platba v hotovosti není možná
ADRESA PROVOZOVNY JE KORESPONDENČNÍ,NEJEDNÁ SE O PRODEJNU.
Zboží které je nabízeno na webu je ve skladu mimo tuto adresu.
Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti.
Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Informační povinnost prodejce
Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku.
Obsahem informačního oznámení je
text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.
Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné.
Účtenka
Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve.
Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován.
Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme.
Předání účtenky
Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda.
Ověření účtenky u správce daně
Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval. V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby.
Údaje uváděné na účtence
Prodávající je na účtenku povinen uvádět:
a v určitých případech také:
Zdroj: www.etrzby.cz
Při převzetí zásilky si pečlivě zkontrolujte její obal a obsah. Pokud zjistíte vadu, postupujte následovně:
Objednané zboží můžete stornovat zasláním e-mailu s informací o tom, že objednávku částečně nebo úplně rušíte. Udělejte to prosím v co nejkratší době, abychom se vyhnuli zbytečným komplikacím. Storno objednávky je možné učinit do 12 hodin od objednání zboží.
Jestliže dojde k situaci, kdy nebudeme schopni zboží dodat - z důvodu např. nedodáním výrobcem, provedeme storno objednávky a budeme Vás ihned informovat. Pokud by se stalo, že mezitím zboží zaplatíte např. na účet, samozřejmě Vám peníze vrátíme zpět v plné výši.
Dle zákona č. 367/2000 Sb. máte možnost vrátit zásilku bez uvedení důvodu - více v oddělení Reklamace.
Pokud zboží vrátíte do 14 dní v porušeném originálním obalu účtujeme poplatek 50,-kč/za jeden kus zboží za znovu zabalení do původního stavu.
Dakos.cz poskytuje na veškeré zboží s výjimkou zboží podléhající rychlé zkáze nebo jehož životnost nemůže být naplněna, záruční dobu v délce platné dle obecních zákonných předpisů.
Záruční doba počíná běžet dnem předání zboží.
Kupující má právo do 14-ti dnů od převzetí vrátit zboží, které omylem objednal, avšak pouze za podmínky, že zboží bude vráceno zjevně nepoužité a nepoškozené, v nepoškozeném a neotevřeném originálním obalu. Uhrazenou částku vrátíme zpět na Váš účet. Částka bude snížena pouze o poštovní náklady a vynaložené náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu/zásilky.
Z výměny či vrácení zboží, je vyloučeno zboží objednané stříhané a ušité na zakázku(všechna metráž) a zboží prodávané v rámci doprodeje či zlevněné.